MELANHOLIJA UN CITAS PIEAUGUŠO PRIVILĒĢIJAS

8 VIENKĀRŠI SOĻI, KĀ IEGRIMT DEPRESIJĀ

  1. Ignorē savu organismu & ķermeni:

Neieklausies savā ķermenī. Ja esi noguris – neatpūties. Ja tev ir sistemātisks bezmiegs – pierodi pie tā. Ēd pārstrādātu un neveselīgu pārtiku, līdz cukura līmenis sasniedz stratosfēru. Ēd, kad esi stresā, piegāz sevi ar kofeīnu, kad nogursti, vēlams, to darīt 3 dienas no vietas. Tavs ķermenis tāpat ir tikai tava nogurušā prāta cietums.

  1. Ignorē savu iekšējo pasauli:

Izliecies, ka esi mehāniska būtne. Nedomā par visu to mēslu, kuru tu baro savai dvēselei, vienkārši ļauj tam visam filtrēties un uzskati, ka tevi neietekmē saldsērās mīlas dziesmas, bezjēdzīgi YouTube video, pretenciozas grāmatas un diskriminējošu uzskatu popularizējošas filmas. Tici, ka visi tiek galā, izņemot tevi. Tici visam, ko redzi romantiskās komēdijās. Tici reklāmām un televīzijas diktoriem. Skaties uz cilvēkiem sev apkārt un pieņem, ka viņi gan zina, ko dara ar savu dzīvi.

  1. Uzturi neiespējamus standartus pret sevi un citiem:

Kļūsti pārbijies no neveiksmēm tik ļoti, lai nekad neko neuzsāktu, jo tāpat zini, ka tas neizdosies. Ja uzsāc kaut ko, iegalvo sev, ka visam jābūt ar izcilāko vērtējumu un izgāšanās nav opcija. Vēl labāk, nepieļauj sev pat iespēju, ka varētu izgāzties, centies no visas sirds, pārdedz un piedzīvo neveiksmi, lai ienīstu par to sevi visu atlikušo dzīvi. Šausti sevi par to, ka nespēj saņemties neko izdarīt, jo pazudusi motivācija. Atrodot motivāciju, – samīdi to pašā saknē, uzspļauj un neatskaties.

  1. Nekad neraudi:

Nekad neizrādi vājumu. Neesi skumjš. Neraudi. Ja jūti, ka asaras laužās ārā, kļūsti nikns uz sevi par to, ka esi vājš. Sakopo visu atlikušo spēku, lai neizrādītu to, ka tev sāp. Pilnībā ignorē iemeslus, kādēļ tev sariesās asaras. Ja tomēr tev nākas veltīt pāris minūtes, lai apdomātu cēloņus, pārliecini sevi, ka tam tāpat nav nozīmes un tas noteikti ir stulbs iegansts, lai justos nelaimīgs. Vienmēr atceries, ka cietiem iet vēl sliktāk.

  1. Nekad neatvainojies:

Neatzīsti, ka esi kļūdījies. Atrodi attaisnojošus iemeslus savai uzvedībai. Ļauj pašaizsardzības sienai kļūt ar vien mājīgākai un drošākai. Izvairies no apkārtējo cilvēku mīlestības izpausmēm un nesniedz tās citiem – tā tu neapstiprināsi viņu aizdomas, ka esi cilvēks vai pieļauj kļūdas. Atgādini sev, ka viņi tiks tam pāri un turpini iesākto.

  1. Kļūsti cinisks:

Pierodi pie domas, ka cilvēki nemainās un dzīve ir viena liela bedre, kur visi savā starpā mētājas ar akmeņiem un pārstāj tikai tad, kad no tās jāizvelk nākamais līķis. Galvenais, izvairies no sāpēm – tas ir svarīgāk, nekā riskēt iemīlēties.

  1. Auklē aizvainojumu:

Vienmēr pieņem ļaunāko scenāriju, jo tieši tad nekas vairs nevarēs noiet greizi! Sagaidi ļaunāko no cilvēkiem. Ja jūties ignorēts, pārprasts vai kāds pasaka ko sliktu, pieņem, ka visi cilvēki tevi ienīst un tiem ir pretīgi uzturēties tavā sabiedrībā. Uzsāc ciklisku sevis ienīšanu, kamēr, paralēli tam, ienīsti visus pārējos.

  1. Dzīvo pagātnē:

Kamēr esi aizņemts, auklējot aizvainojumu, mēģini atcerēties visas tās reizes, kad esi bijis pievilts. Velti laiku pirms iemigšanas, lai atcerētos visus pazemojumus un izjustu kaunu par savām kļūdām. Pieņem striktas robežas, lai nekad neatklātu savas izjūtas un domas nevienam, jo neviens tevi tāpat nesapratīs. Izbaudi grimšanu patoloģiskā nostaļģijā.

Mēs, diemžēl, esam sniegpārsliņas:

Katram ir savs depresijas G-spots. Problēma ir tā, ka to zini tikai tu, un tikai tu vari atrisināt šo problēmu, tādēļ tu nolem par to klusēt, gaidot, ka tā pāries pati no sevis. Agri vai vēlu, tieši šis iemesls uzpeldēs rudenīgās svētdienās, lai sirsnīgi izjātu tavu garastāvokli. 

 

 

 

 

 

 

Nav vienas taktikas, kā to pārvarēt. Vienīgais ieteikums, ko es varētu sniegt ir – atrodi cilvēku, kas ir tik pat dīvains, cik tu. Neviens tevi nevarēs glābt, kamēr pats to nevēlēsies. Nav mazu vai lielu ciešanu, ir tikai tās, kuras tu paturi sevī. Un, būsim reāli, skumjas dvēselē ir kā nieze privātajās zonās – tas, ka cilvēks to neizrāda, nenozīmē, ka tās maģiski pazūd. 

One thought on “MELANHOLIJA UN CITAS PIEAUGUŠO PRIVILĒĢIJAS

  1. […] nu kādam šis laiks aiz loga liekas drūms un nemīlīgs, tad var noderēt pamācība, kā ieslīgt depresijā. Vai arī paskatīties kā sēro […]

Komentēšana ir slēgta.

Rotaļlaukums

Tas, kas kaut kur paslēpies.

Fredija Krūgera blogs

Cilvēkus var iedalīt divās kategorijās-tie, kuriem ir veselais saprāts un tie, kuri veido bezjēdzīgus blogus. Es ietilpstu otrajā kategorijā. Šis bezjēdzīgo vārdu kopums, jeb blogs ir subjektīvs un netiek galvots, ka tajā ir iespējams atrast jebkādas loģikas paliekas. Rakstu par lietām, kuras interesē, pat, ja tās līdz galam neizprotu.

kLab-rotrija

par un ap muzikālo pasauli un ne tikai.

loderiem.lv

loderēt ir forši!

Life

just another story

Live, Nerd, Repeat

Making life better through the perfect application of humor and nerdery

%d bloggers like this: